Avatar billede louisehc Praktikant
09. juni 2014 - 15:54 Der er 4 kommentarer

Pokki

Jeg har en bærbar med Windows7 - og jeg må åbebart have downloadet noget der hedder "Pokki".

Jeg har forsøgt at fjerne det ved at gå ind og bruge "fjern program" funktionen.

Men så skriver den at jeg ikke kan og at jeg skal have fat i administrator??

Hvad betyder det?

Når jeg tænder computeren kommer der også en pop-up med beskeden om at pokki ikke kan findes??

Ja undskyld - men er totalt it-novice.  :)

Så forklar gerne tydeligt ;)

Louise
Avatar billede Chris123222 Nybegynder
09. juni 2014 - 16:00 #1
1. Right-click the windows taskbar, hover over toolbars, and click Pokki.
2. Copy/Paste? this into an explorer window: %localappdata%
3. Click the Pokki folder
4. Delete all files/folders in here except Pokki Download Helper
5. Restart your computer

Fandet det på deres side :)
Avatar billede louisehc Praktikant
09. juni 2014 - 16:36 #2
Ja det har jeg også fundet... men ak ak.. jeg fatter ikke hvad jeg skal gøre åbenbart, det virker i hvert fald ikke..  :(
Avatar billede Chris123222 Nybegynder
09. juni 2014 - 17:04 #3
Okay så prøver jeg at formulere det :)

1. Tryk på Windows ikonet, nede i venstre hjørne
2. Tryk så der hvor man kan søge også skriv "%localappdata%" eller "%Appdata%" også ENTER
3. Så burde der komme en Windows sti/Vindue op så burde du kunne finde en mappe der hedder "Pokki"? den højre klikker du på og trykker slet :)
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juni 2014 - 21:11 #4
Hej og velkommen til.
Hvis det er en virus der hedder pokki du har fået, så prøv at gennemføre denne guide her:
http://www.malwareexperts.com/how-to-remove-pokki-virus/