Avatar billede Chris123222 Nybegynder
09. juni 2014 - 15:59 Der er 9 kommentarer

Posthus pick-up

Hej der ude :)

Jeg går lidt og kigger på en gave til min mor, men står i denne situation at jeg kan ikke bestille den til vores adresse da hun åbner pakken selvom der står mit navn.. Så mit spørgsmål er om det er muligt at få den leveret til posthuset også hente den der?
Sorry det er ikke det rigtige sted at få hjælp til men det plejer jo at gå så hurtigt med svar ;)

- Mine næreste venner har ikke mulighed for det iøjeblikket..

Mvh
Chris
Avatar billede keysersoze Guru
09. juni 2014 - 16:25 #1
Pakke uden omdeling - så lander den på posthuset og det er også det billigste.
Avatar billede keysersoze Guru
09. juni 2014 - 16:27 #2
Hvis du bestiller med GLS er det som udgangspunkt også via en pakkeshop - men bestiller du på nettet afhænger din muligheder som udgangspunkt af hvad butikken tilbyder.
Avatar billede Chris123222 Nybegynder
09. juni 2014 - 16:34 #3
Bestiller den fra ebay :/
Avatar billede Chris123222 Nybegynder
09. juni 2014 - 16:36 #4
Så er det muligt der eller?
Avatar billede Chris123222 Nybegynder
09. juni 2014 - 16:37 #5
Hov skulle ikke lave det som et svar.
Avatar billede keysersoze Guru
09. juni 2014 - 18:59 #6
Så vidt jeg husker har jeg aldrig bestilt fra ebay så tør ikke gætte på hvad der sker her.
Avatar billede 7th Praktikant
09. juni 2014 - 22:21 #7
Det nemmeste er at bestille pakken til Pakkeboksen (https://pakkeboksen.dk/). Så slipper du for at stå i kø, og kan hente pakken, når du har tid og lyst.

De fleste pakker fra udlandet bliver overleveret til Post Danmark med mindre du vælger fragt med f.eks DHL.
Avatar billede finb Ekspert
10. juni 2014 - 09:30 #8
Fortjener din mor en pakke, når
hun (faktisk ulovligt) åbner din post ?
Avatar billede runeeirby Nybegynder
25. juni 2014 - 08:48 #9
Hej Chris,

Istedet for al det post danmark - ned og hente på posthus osv, og gaven ikke kommer frem osv - så kunne du benytte http://sendentanke.dk. Der bliver gaven leveret med det samme til e-mail eller til din mors mobil. Jeg brugte det på på mors dag - da jeg fuldstændig havde glemt det.

Såfremt det skal leveres pr post, så du kan hente gaven - så kan jeg anbefale at lave en fotobog.. Det kan jeg sidste gang til min mor i fødselsdagsgave. Her købte jeg den via http://photobox.dk.