Avatar billede Cunii Nybegynder
11. juni 2014 - 22:00 Der er 1 kommentar

Appel id kode?

Hej,

Jeg har købt en iphone 5 fra et akutionshus som vist har det fra et konkusbo.
Der er dog et problem:
Telefon er ikke låst, altså låst som i at den ikke kræver den der kode for at bruge den, MEN den er ikke blevet gendannet, dvs. alle ting fra den tidligere ejer er på, og når jeg vil slette det inde på generelt -> nulstil -> slet alt kræver den en kode fra det appel id der er brugt før.
Nu har jeg været i kontakt med den ansatte i det konkursramte firma som brugte telefonen og han kan ikke huske koden. Samtidig er den mail apple-id-et er oprettet under arbejdsmailen, som nu ikke findes mere. Kan jeg på nogen som helst måde "gendanne" den, så jeg kan bruge mit eget apple-id og få alle hans ting væk?? Eller har jeg købt en telefon der ikke kan bruges -.- ..

mvh.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
12. juni 2014 - 05:08 #1
Med den originale købskvittering med EMEI nummer kan du få apple til at nulstille den for dig. Det har min bror lige fået gjort.
Så hvis du kan skaffe den fra konkursboet kontakter du apples support.