Avatar billede Frank18 Nybegynder
12. juni 2014 - 10:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Min Mail bliver Overvåget

igennem de sidste 3 måneder. har min mail blevet overvåget.
Spørgsmål: kan jeg se hvem der kigger med på min mail.
Avatar billede Blandy Praktikant
12. juni 2014 - 10:40 #1
hvordan kan du se at dine mails bliver overvåget?
Avatar billede bauerdata Nybegynder
12. juni 2014 - 10:43 #2
Osse din !!
Hvem bliver ikke overvåget i disse tider ?
Avatar billede Frank18 Nybegynder
12. juni 2014 - 11:00 #3
en del af min mail's er dukket op hos et andet firma. har fået tilsendt en liste over hvilken IP-adresser hvorfra jeg har logget på min mail og en IP-adresse kender jeg ikke. så der er logget på min mail af en anden PC.
Avatar billede Blandy Praktikant
12. juni 2014 - 11:01 #4
så lav da koden om til din mail
Avatar billede Frank18 Nybegynder
12. juni 2014 - 11:05 #5
har ændret min kode,men så går der lige 2 dage. så er de inde på min mail igen.jeg mangler et værktøj så jeg kan se hvem det er ?
Avatar billede shako Novice
12. juni 2014 - 11:53 #6
Hvis du har en formodning om at du bliver ulovligt overvågede og du har IP adresser der har tilgået din mail, kan du melde sagen til politiet.

De eneste mennesker som kan spore en IP adresse til en fysisk adresse er ISP'er, og de gør det kun med en dommerkendelse fra politiet.
Avatar billede madklub Guru
12. juni 2014 - 12:15 #7
For mig lyder du en smule paranoid.
Grunden til at noget af din mail 'dukker op' (Hvad mener du med det?) hos en andet firma, er vel at en eller anden har videresendt din mail.
Har du virkelig styr på alle de IP-adresser?
Hvordan konstaterer du at 'de' igen har fået adgang?
Hvem kan have interesse i at læse dine mails?
Avatar billede Frank18 Nybegynder
12. juni 2014 - 12:39 #8
de mails og dokumenter der dukker op hos et andet firma, bliver leveret anonymt i en kuvert. efter firmaets udsagn. det der bliver leveret til konkuranten er kontrakter,tilbud og mail's mellem mig og kunder.
har fået en liste over hvilken ip-adresser der logger på min mail fra min mail udbyder.
Avatar billede madklub Guru
12. juni 2014 - 12:44 #9
Okay, det er alvorligt - du er helt klart ikke paranoid. Undskyld.
Som shako også skriver, så ville jeg gå til politiet ASAP.
Og så ændre kode hver dag...
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2014 - 12:58 #10
IP adresser kan der manipuleres med.
https://www.google.dk/search?q=falsk+ip+adresse&rlz=1C1PRFE_enDK591DK591&oq=falsk+ip+adresse&aqs=chrome..69i57j0l3.4597j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8

Det hjælper ikke at ændre adgangskoden til sin mail (  Webmail ) hvis computeren eller mail er hacket.

Er det lykkes nogle at hacke sig ind, på ens computer, og ligger der et spion program kan vedkommende følge med i hvad man laver. Også når man ændre sin adgangskode.

Prøv at scanne med Malwarebytes free.
http://www.eksperten.dk/guide/1605
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2014 - 13:12 #11
Med et to trins login til sin webmail konto får man styr på hvem der logger sig ind på sin mailkonto.
https://accounts.google.com/b/0/SmsAuthConfig?hl=da

Men det er ikke meget info vi får om Frank18 mail !