Avatar billede kjehr123 Nybegynder
12. juni 2014 - 15:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sort skærm efter acer logo ved start op

Hej, da jeg slukke min pc i går aftes, fungerede alt som det skulle. Men da jeg tændte den i dag, nåede den kun til Acer logoet ved start op, og så gik den ellers i sort skærm. ikke helt i sort, men en lidt lysere sort... Har prøvet og læst mig frem til en løsning, og det virker som om det skulle virke at trykke alt +f10, derefter trouble shoote, og så restart/refresh.. men der sker intet når jeg trykker alt+10, og så var det der var nogle der sagde jeg skulle aktivere d2d inde i main bios.. men der er intet der hedder d2d, og det eneste jeg kan ændre på inde i main bios er tid og dato... min bios version er 2.15.1227 hvis det hjælper... Det er en Acer aspire x3995, stationær mini pc. har heller ikke min Windows cd som ellers også skulle kunne hjælpe. hvis der er nogen der ved hvad jeg kan gøre må i meeeeget gerne sige hvad jeg kan, da jeg ikke har lyst til at sende den til reparation, da der sikkert går flere uger inden jeg får den igen så.
Avatar billede kjehr123 Nybegynder
12. juni 2014 - 15:39 #1
Nu kunne jeg godt komme ind i alt+f10... jeg skulle bruge en kode til min Windows bruger for at kunne bruge den option der "refresher" pc'en. men jeg har ikke nogen kode til min bruger, så aner ikke hvad de snakker om... så prøvede en anden option den renser den fuldstændigt, sletter alle apps, opdateringer osv, som kunne tage flere timer, så må vi se om det lort virker
Avatar billede 220661 Ekspert
12. juni 2014 - 16:44 #2
Hej og velkommen til.
Hvad med dine personlige filer. Har du passet på dem på andet medie?
Det kan også være at disse forsvinder nemlig.
Avatar billede kjehr123 Nybegynder
12. juni 2014 - 19:24 #3
Jo tak.. Nej det har jeg ikke. Alt er slettet, og den er som da jeg fik den. men det er nu fint nok, så slap jeg for selv at rense den, da jeg havde end masse skidt på den, den blev da også lige støvsuget bagefter, så den kører rigtig godt igen, indtil om et par dage når den er fyldt med bras igen :P Så går resten af aftenen med at opdatere og installere programmer og spil.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2014 - 08:42 #4
Ok. Nå du er færdig og vil lukke tråden igen lægger du bare selv et svar og lukker igen, da du selv har løst problemet.
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede kjehr123 Nybegynder
29. august 2014 - 22:47 #5
Løst