Avatar billede mystart Nybegynder
17. august 2001 - 17:09 Der er 25 kommentarer

KaZaA

Hejsa...
Så lige noget i tv om KaZaA den anden dag, det var noget med at det var en dansker der har lavet det.
Jeg havde selv præcis samme idé, men jeg kan desværre ikke noget programmeringssprog til udvikling af programmer :(

Hvad synes I om KaZaA?
Bruger I det?

--
Ronni
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. august 2001 - 17:10 #1
www.kazaa.com er nede
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. august 2001 - 17:10 #2
Ja, jeg brugte det, hvis bare det virkede...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
17. august 2001 - 17:10 #3
KaZaA er somendt meget godt ... bruger det dog ikke .. hader P2P file sharing ...
Avatar billede zeth Nybegynder
17. august 2001 - 17:11 #4
jeg bruger det selv, og syntes det er ret genialt.... :-)
Avatar billede boxe Nybegynder
17. august 2001 - 17:11 #5
Jeg synes eDonkey2000 er bedre, men KazaA er også ok...

Boxe :o}
Avatar billede ezzuk Nybegynder
17. august 2001 - 17:16 #6
jeg bruger det
Avatar billede jelzin101 Praktikant
17. august 2001 - 17:17 #7
programeringsprog til udvikling af programmer ???

hvad med :

c++
java
c
visual basic
delphi
assembly
Avatar billede manhatten Nybegynder
17. august 2001 - 17:25 #8
Kazaa er ikke specielt godt og jeg bruger det ikke. Edonkey2000 kan jeg til gengæld godt anbefale.

/Manhatten
Avatar billede frost11 Nybegynder
17. august 2001 - 17:40 #9
det er ikke helt korrekt at det er en dansker der har været med til at lave det.
der var en dansker (husker ikke hans navn) som har været med til at lave en protokol som hedder Fasttrack og den bliver brugt af bl.a. kazaa, musiccity grokster og andre
personligt kan jeg sige at jeg kan til enhver tid anbefale et p2p program som hedder morpheus denne bruger også fasttrack så vidt jeg er orienteret.
jeg har ingen problemer med at downlode med fuld kraft her hos mig med dette program (omkring 120 kbps)
I kan læse mere om fasttrack på www.fasttrack.nu
hvis i vilk downloade nogle af de nævnte p2p programmer så kan de alle findes på www.cnet.com

Avatar billede mesterlars Nybegynder
17. august 2001 - 17:47 #10
Jeg bruger også morpheus (som vist nok er det samme som musiccity)

Det virker ret godt.
Avatar billede sand Nybegynder
17. august 2001 - 18:34 #11
kazaa er da slået sammen med MORPHEUS er det ikke......man kan ihvertfald downloade fra Kazaa på MORPHEUS...hvis i forstår hvad jeg mener?
Avatar billede sand Nybegynder
17. august 2001 - 18:43 #12
jeg bruger MORPHEUS !
Avatar billede variabel Nybegynder
17. august 2001 - 18:45 #13
jeg bruger winmx?
Avatar billede jokn Nybegynder
17. august 2001 - 19:07 #14
KaZaA er FOR SEJT LAVET :)))
Det kan ALT det nødvendige :))
Avatar billede variabel Nybegynder
17. august 2001 - 19:13 #15
det er for langsomt
Avatar billede mesterlars Nybegynder
17. august 2001 - 19:58 #16
som frost siger bygger både morpheus og kazaa på fasttrack. Så ligemeget hvilket program man bruger har man adgang til det samme netværk og dermed filer.
Avatar billede sand Nybegynder
19. august 2001 - 19:41 #17
ja morpheus rykker altså
Avatar billede variabel Nybegynder
19. august 2001 - 19:44 #18
kazaa er ALT for langsomt!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
19. august 2001 - 19:57 #19
hvilke andre filesharingsprogrammer er ikke p2p?
Avatar billede disky Nybegynder
20. august 2001 - 08:32 #20
kazaa er bare et billigt kopi af andre programmer.

Og så er der spyware i det !!
Avatar billede burningice Nybegynder
20. august 2001 - 08:35 #21
disky>> er der ikke det i dem alle?
Avatar billede boxe Nybegynder
20. august 2001 - 15:29 #22
cyberfessor >> Ik i eDonkey...
Avatar billede mystart Nybegynder
20. august 2001 - 16:04 #23
hvad er spyware???
Avatar billede burningice Nybegynder
20. august 2001 - 16:11 #24
spyware er den måde smår gratis programmer kan få penge til videre udvikling... de lader store rige firmaer lægge små stykke kode ind i deres programmer sådan at de kan overvåge brugerne, hvad de laver på nettet m.m.
Avatar billede rebus Nybegynder
20. august 2001 - 16:14 #25
Kazaa er noget lort....som sagt tidligere, det er forlangsomt.
Hvis det er musik i vil hente, så brug  www.audiogalaxy.com.
Det styrer og der kan man ikke blive afbrudt mens man downloader.