Avatar billede bjk87 Novice
16. juni 2014 - 09:23 Der er 2 kommentarer

PC vil ikke kører med 2 skærme

Hej Eksperter.

PCen det drejer sig om er:

HP DC7900 SFF (Windows 7 32-bit)

SFF (Small Form Factor)
Intel Core 2 Duo 2.93GHz

Da PCen kun har 1 VGA udgang men der skal bruges 2 skærme ville jeg installere en grafikkort med DVI udgang. Det er et HD5450 512 DDR3 PCI-E.

PCen vil gerne fungere på hver enkelt skærmkort, men ikke hvis der er tilsluttet skærme på begge. Det syntes jeg ikke jeg har oplevet før, så jeg håber i kan hjælpe.
Avatar billede Blandy Praktikant
16. juni 2014 - 11:06 #1
Normalt vil bios slå det indbyggede grafik-chip fra hvis du smider en pci grafikkort i. Så det er normal opførsel i mine øjne.

Men lyder til at den er så intilligent, at den selv kan veksle mellem de to grafik-chips, men dog ikke kører på begge samtidig. Logisk nok.

Så du skulle have købt et grafikkort med 2 udgange i. Er der virkelig ikke det i det du har købt?
Avatar billede bjk87 Novice
16. juni 2014 - 12:06 #2
Jep, det mig der ikke tænker mig om. Varmen 0_0

Smider du et svar?