Avatar billede ZB88 Praktikant
18. juni 2014 - 14:09 Der er 1 kommentar

Asus bærbar fryser med hvid skærm

Drejer sig om en ASUS NOTEBOOK X551CA-SX205H

Her for et par dage siden tændte jeg min asus bærbar og jeg blev bare mødt af en skærm som var helt hvid. Uanset hvad jeg gør forbliver den sådan...Ved ikke hvad jeg skal gøre..

Nogen forslag til hvad der kan være galt?
Avatar billede Stickano Nybegynder
19. juni 2014 - 09:11 #1
Prøv med en ATX reset.

Ta' alle strømkilder fra computeren, batteriet ud og opladeren fra, og hold derefter tænd/sluk knappen nede i et halvt minut.

Smid batteriet i computeren igen og se om det fungere.

Hvis det ikke fungere derefter, skal du nok have fat i asus supporten hvor, hvis indenfor garanti perioden, de vil have den sendt til Sverige.

Held og lykke.