Avatar billede sonalias Seniormester
19. juni 2014 - 14:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Router til bridge mode

Hejsa!

Jeg søger en router til at forlænge mit trådløse netværk, er der nogen der har erfaring med en specifik?

Mvh
Sonalias
Avatar billede sonalias Seniormester
19. juni 2014 - 14:06 #1
Det signal der skal forlænges er fra en TDC router ZyXEL P2601HN
Avatar billede Mickz Nybegynder
20. juni 2014 - 08:43 #2
Et bud ville være at købe en Extender / Repeater fremfor en router. Jeg har faktisk selv lige været ude hos en medarbejder og installere en Cisco RF2000 og det fungere bare godt  (og de kan anskaffes til fornuftige penge)
Avatar billede Mickz Nybegynder
20. juni 2014 - 08:46 #3
RE2000 og ikke RF... trykfejl ;)
Avatar billede sonalias Seniormester
21. juni 2014 - 11:14 #4
En RE2000 kræver ingen ethernet forbindelse vel? Man kobler den bare på over det trådløse ?
Avatar billede Mickz Nybegynder
21. juni 2014 - 17:45 #5
Det er korrekt, en extender "fanger" bare signalet fra din router og sender det ud igen og øger jo derved området hvor det trådløse signal kan nå. Der er dog også mulighed for at tilslutte en enhed direkte på extenderen fx. en pc, dvd osv der ikke selv har wifi...
Avatar billede sonalias Seniormester
22. juni 2014 - 12:38 #6
Smid et svar så vi kan få lukket :)
Avatar billede Mickz Nybegynder
22. juni 2014 - 13:00 #7
så gerne :)