Avatar billede Rubensoren Nybegynder
20. juni 2014 - 11:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Avanceret kopiering af sheets mv.

Hej Alle,

Har brug for jeres hjælp.

Jeg har en workbook hvor jeg har en masse forskellige sheets. Jeg skal på månedlig basis sende nogle af disse sheets videre i en email. Det er altid de samme sheets med det samme navn.

Mit spørgsmål er derfor, kan man lave en makro som opretter en ny workbook og kopier nogle bestemte sheets ind fra det andet ark?

Hvis ja - hvordan?

Pft.
20. juni 2014 - 12:29 #1
Marker de ark, der skal kopieres
Højreklik på en af de markerede arkfaner, og vælg Flyt elle kopier
Vælg at arkene skal kopieres til Ny projektmappe - og HUSK fluebenet i Opret en kopi.

Hvis det er for besværligt kan du altid optage en makro, der udfører det.
Avatar billede Rubensoren Nybegynder
20. juni 2014 - 12:32 #2
Hej Erik,

Hvordan kan det så gøre uden formler mv. ? Det skal kun være med "værdier" men med samme kildeformatering
20. juni 2014 - 13:06 #3
Så er det jo en anden opgave, end den i dit spørgsmål!
Avatar billede Rubensoren Nybegynder
20. juni 2014 - 13:12 #4
Vil nu bare kalde det en tilføjelse og ikke en anden opgave?

Beklager hvis jeg ikke har formuleret spørgsmålet korrekt
Avatar billede Rubensoren Nybegynder
20. juni 2014 - 13:30 #5
Har fundet en løsning. Laver en makro som indsætter oveni det gamle for hver fane.

Beklager ulejligheden