Avatar billede GlennV Novice
21. juni 2014 - 21:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PC benytter internal mic istedet for headset

Hej eksperten,
Tænkte at jeg ville køre Windows 7 på min MacBook Pro til gaming, men når jeg tilslutter mit headset, Razer Kraken, via en splitter, får jeg da ganske vist lyd igennem dette, men lydoutput er fra internal mic.? Hvordan kan dette ændres?
Der er samtidig en lille smule hvid støj i headsettet (Mere end på min forhenværende PC) skyldes dette splitteren?
Avatar billede poko1 Ekspert
22. juni 2014 - 07:50 #1
Prøv i Kontrolpanel om du kan vælge hvilke du vil bruge!
http://gratisupload.dk/vis_billede/711656/
Avatar billede GlennV Novice
22. juni 2014 - 13:33 #2
Har været inde og kigge, men det virker som om den ikke registrere mikrofonen fra headsettet?
http://gratisupload.dk/vis_billede/711661/
Avatar billede poko1 Ekspert
22. juni 2014 - 13:51 #3
Har du set om der er Deaktiverede enheder?
Når jeg sætter headset i skiftes automatisk! ellers har du måske defekt stik?
http://gratisupload.dk/vis_billede/711662/
Avatar billede GlennV Novice
22. juni 2014 - 17:36 #4
nej, der er ingen deaktiverede enheder
Avatar billede poko1 Ekspert
22. juni 2014 - 17:50 #5
Når du sætter Headset kablerne i skal der poppe et ikon op lige som på mit billede hos mig Lyserød til Mic  Grøn til ØreHøjtaler Ellers mangler du Lyd drivere eller dit stik er defekt
Avatar billede GlennV Novice
22. september 2014 - 18:57 #6
Hovsa! Det kunne da være at jeg lige skulle få lukket denne tråd! Problemet lå i at Macbook Pro benytter samme stik til både lyd og mic, hvilket bootcamp ikke kan finde ud af.
Jeg løste problemet ved at købe en usb switch, hvor der er begge dele i :)! (Da der kun er 2 usb porte i mac'en, måtte jeg samtidig ud at investere i en usb hub, så alle enheder kan slås til)