Avatar billede JanneH Praktikant
26. juni 2014 - 09:18 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg et spørgsmål???

Jeg har fået svar på et spørgsmål og vil gerne slett, men hvor gør jeg det????
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juni 2014 - 09:48 #1
det gør du ikke - dette er også en erfaringsdatabase, hvor man kan søge på tidligere spørgsmål for at se, om ens problem tidligere er løst for andre.
26. juni 2014 - 09:49 #2
Du kan ikke slette et spørgsmål!

Spørgsmålene med alle komentarer og svar ligger her til "evig tid". Et af de vigtigste formål med sitet er, at det er en stor database, hvor der kan findes svar på stort set alt. Alle der støder på samme problem som dig, kan ved hjælp af en søgning finde svaret - uden selv at stille et nyt spørgsmål.
Avatar billede JanneH Praktikant
26. juni 2014 - 09:56 #3
Ok takker.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juni 2014 - 12:15 #4
JanneH læg lige selv et svar i dit næste indlæg og luk tråden her igen, nu du har fået svar på dit spørgsmål.
Spørgsmål vedr brugen af Eksperten.dk er gratis, så derfor lukker du bare selv.
26. juni 2014 - 14:18 #5
Som sagt sletter du ikke spørgsmål, du afslutter spørgsmålele ved at lukke dem.  Dit spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/950063 lukkede du ved at acceptere et svar.  På dit spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/995295 fik du ikke nogen indlæg fra andre, så der må du selv oprette et svar (for eksempel blot sige 'jeg lukker') og så acceptere det.  Og på dette spørgsmål, fordi det drejer sig om eksperten selv, skal du også selv oprette et svar og acceptere det.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. juni 2014 - 20:45 #6
JanneH bare skriv et svar og accepter det, for at lukke tråden.
30. juni 2014 - 20:51 #7
Hvad så, JanneH, lukker du dette spørgsmål (og det andet du har åbent) igen?
Avatar billede JanneH Praktikant
07. juli 2014 - 10:39 #8
Jeg vil SÅ gerne lukke spørgsmål. mon det er rigtig det jeg gør nu?
07. juli 2014 - 10:50 #9
Du skal oprette et indlæg som svar, prik i svar.  Du sætter så 'flueben' i den lille firkant 'accepter dette svar' og derefter flueben i feltet 'accepter svar og afgiv points.'  Derefter vil indlægget være lukket, og de 30 points bliver givet tilbage til dig selv.  Dit indlæg #8 oprettede du som kommentar.  En kommentar kan du ikke acceptere og derfor ikke bruge til at lukke et spørgsmål.

Altså, opret endnu et nyt indlæg, men med prik i 'Svar'.  Og så accepter dette svar.
Avatar billede JanneH Praktikant
07. juli 2014 - 11:07 #10
Jeg har sat prik i svar. men ser INGEN firkant med teksten 'accepter dette svar' og så heller ikke  'accepter svar og afgiv points.'

Ser siden anderledes ud på mac???
07. juli 2014 - 11:34 #11
Ikke desto mindre lykkedes det dig at oprette og acceptere svaret og lukke spørgsmålet, og også dine andre åbne spørgsmål. Til lykke med det.