Avatar billede oecode Nybegynder
27. juni 2014 - 12:38 Der er 1 løsning

Windows built-in Compress (zipped) folder

Hej,

Nogen der kan svare på hvilken metode det indbyggede compressions værktøj der er i Windows XX benytter/hedder??
Compress (zipped) folder

og evt. hvilke andre compress metoder at dette værktøj understøtter?

-Anders
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. juni 2014 - 17:49 #1
Det indbyggede system til at arbejde med zip filer kan ikke fås ved siden af, den er kun i Windows Stifinder.

PS den indbyggede kan kun arbejde med formatet .zip

Det korte svar på hvad det indbyggede hedder er Windows Stifinder.

Men der er også andre programmer som kan åbne zip filer for eksempel WinZip.

Der er også apps til iPhone og iPad der kan åbne zip filer.

Der er denne her http://www.digidna.net/fileapp?gclid=CjgKEAjwz7mdBRDS46_ipNqqsEQSJAC4rrGkTYFNSyC_FZbXqclmi9BZzsL-NY1qWGHqLbDOY4LDkvD_BwE, den kan dog kun arbejde med .zip formatet.
Og WinZip kan også fås til iPhone og iPad.