Avatar billede stegemueller Novice
06. juli 2014 - 12:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word skriver kun med store bogstaver

Hej Eksperter

Jeg har pludselig fået det problem, at i et bestemt worddokument, skrives der kun med store bogstaver. Jeg har tjekket 100 gange, at CAPS-Lock ikke er slået til. De første 15 sider af dokumentet er OK.

Hvis jeg åbner et nyt dokument, skrives der korrekt med små og store bogstaver. Jeg har så prøvet at kopiere mit store dokument ind i et nyt dokument for at se om det kunne hjælpe. Det hjalp desværre ikke.

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juli 2014 - 12:56 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juli 2014 - 13:08 #2
Avatar billede stegemueller Novice
06. juli 2014 - 13:31 #3
Tusind tusind tak for hjælpen. CTRL Shift A klarede problemet. Det havde jeg aldrig fundet ud af selv. Læg et svar så jeg kan give dig de 200 velfortjente points.

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juli 2014 - 21:30 #4
Tak for det og velbekomme :-)