Avatar billede Brygmanden Novice
06. juli 2014 - 23:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SSD og windows 7

Har HP notebook hvor jeg vil installere en SSD harddisk, men jeg har ingen installations diskette kun produkt kode på den bærbare pc. Hvordan får jeg så installeret windows på min nye SSD kort?
Avatar billede poko1 Ekspert
07. juli 2014 - 06:42 #1
Hvis du køber eller har mulighed for at bruge en tilsvarende mulighed som denne boks eller en anden doknings mulighed er der så ikke en CD med hvor der er et klonings værktøj?
http://www.computersalg.dk/produkt/377136/logilink-enclosure-25-inch-sata-hdd-us
Avatar billede Brygmanden Novice
07. juli 2014 - 09:55 #2
Jo hvis det er eneste chance, jeg ville egentlig helst være foruden kloning, også fordi jeg har høre et det måske ikke vil virke alligevel, men hvis eneste mulighed så...java script: void(0);
Avatar billede poko1 Ekspert
07. juli 2014 - 10:34 #3
Du kunne jo downloade en Windows 7 her og prøve om koden passer
men det er alligevel en god ide at købe en USB Box og sætte den gamle disk i så du kan hente personlige filer over på den nye.
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-windows_install/where-to-download-windows-7-install-already-have/a6e36b88-b354-4b2e-9ba2-7d5906a968be
Avatar billede Brygmanden Novice
07. juli 2014 - 13:24 #4
Tja det blev lidt uoverskuelig med flere muligheder, så det endte med jeg ringede til HP. Viste sig at min bærbare ikke lige skulle være så god til SSD,,,så jeg blev anbefalte recovery rep. kit som bedste mulighed, og køber også en ny harddiks, men takker jer for svar
Avatar billede poko1 Ekspert
07. juli 2014 - 13:43 #5
Jamen vel bekomme fra os
Avatar billede kimtheman Novice
09. juli 2014 - 11:22 #6
Uhm det har jeg da aldrig hørt før "Viste sig at min bærbare ikke lige skulle være så god til SSD"

Hvorfor var det lige den ikke skulle være det?

mvh. Kim
Avatar billede Brygmanden Novice
09. juli 2014 - 12:02 #7
Hej Kim
Jeg ved det ikke, men eksperten fra HP kunne ikke anbefale det da jeg nævnte det for ham
Avatar billede kimtheman Novice
09. juli 2014 - 12:12 #8
Hej,
Nej okay.

Har selv en ældre HP bærbar jeg har sat en SSD i. Og det er godt nok en positiv oplevelse, jeg har fået ud af dette.

Kim