Avatar billede hclarsen Nybegynder
07. august 2014 - 09:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sight-seeing i KBH

Hej alle

Jeg skal vise den lille havfrue idag ved Langelinie for nogle gæster. Jeg har hørt, at der er en anden statue af en havfrue som de kalder "dirty mermaid", hvor man kan se lidt mere af kroppen.

For at giver gæsterne en helheds-oplevelse vil jeg også vise dem denne, men jeg kender den ikke -- nogle, der kender til den?

Tak på forhånd.
Avatar billede larsen45 Juniormester
07. august 2014 - 10:06 #1
Ring til Københavns Kommune, de ved hvem som kan hjælpe dig med at få mere information omkring dette.

Fra deres hjemmeside:

Spørg Borgerservice
Er du i tvivl om, hvor du skal henvende dig? Eller hvem du skal tale med? Så ring til os på 33 66 33 66. Over telefonen kan vi desuden hjælpe dig med at bruge selvbetjeningsløsninger og med at finde information på hjemmesiden.
Avatar billede hclarsen Nybegynder
07. august 2014 - 10:07 #2
Tænker det ikke er så godt at bebyrde kommunen med sådan et spørgsmål, men tak.

Hører gerne fra andre.
Avatar billede hclarsen Nybegynder
07. august 2014 - 10:56 #3
Havfruen Med De Store Bryster hedder den.