Avatar billede jeppeaaen Novice
07. august 2014 - 18:57 Der er 1 løsning

Power saving mode.

Kære alle

Jeg har svært ved at finde et svar på lige præcist MIT problem. Trods der er mange omkring power-saving mode.
Jeg har en
Win 8.1 64bit
I5 4670
Nvidia Geforce 760
Dell U2412m

Min monitor går i power-saving-mode, når kablet er sat i grafikkortet. Det er just begyndt for nogle dage siden, og jeg har svært ved at finde ud af, om det er en softwarefejl, skærmen eller grafikkortet.

- Jeg har sat mine indstiller omkring dvale til "aldrig", så det burde ikke være Windows, der var problemet.
- Jeg kan have monitoren til at køre over motherboardet, også kan jeg se min desktop. I det tilfælde er der dog forfærdelig aktivitet på blæseren til mit grafikkort. Den kører maks, tror jeg.
- Jeg har læst op diverse sider omkring lignende problematik, hvor man kan trække ledningen ud af skærmen, hvorefter den så sætter indstillingerne tilbage til fabriksstandard. Det har jeg dog ikke held mig.

Jeg har geninstalleret drivers til skærm og grafikkort i går. Uden held.
Jeg håber en venlig sjæl kan hjælpe.

De bedste hilsner
Jeppe
Avatar billede jeppeaaen Novice
05. november 2014 - 06:37 #1
.