Avatar billede Beyerz Novice
09. august 2014 - 08:53 Der er 1 løsning

Back up af Seagate Central

Hej
Jeg overvejer at købe en netværksharddisk, Seagate Central, da jeg efterhånden ikke har mere plads på min SSD-harddisk, og desuden vil hele familien fremover kunne få adgang til fælles indhold fra forskellige enheder.
Det er dog vigtigt, at der også bliver taget back up af alt det indhold, som i fremtiden kommer til at ligge på Seagaten, da det jo kun ligger der.
Er der nogen der ved, om man fx kan købe en lille ekstern harddisk og slutte til Seagaten, så denne harddisk automatisk tager back up af indholdet på Seagaten.
Alternative løsninger modtages også gerne :o) - det skal bare ikke koste så meget, og det skal være let at sætte op. Derfor ikke fx NAS.
Mere om Seagate Central evt.: http://www.seagate.com/external-hard-drives/home-entertainment/media-sharing-devices/seagate-central/
På forhånd tak for svar.
Avatar billede Beyerz Novice
24. august 2014 - 13:50 #1
Ingen ønskede at svare :(