Avatar billede tommyholesen Nybegynder
10. august 2014 - 19:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

elektronisk grej til at fejlfindning på pc ?

1 - Har tænkt over hvad de professionelle computer repatører bruger af elektronisk grej til at fejlfinde på Ram, Motherboards osv..
2 - Er det muligt for "amatører" at benytte digital multimetre og lign. selv at lege den lille pc reparatør... det er jo som altid dyrt hos de professionelle...
Hardware er Pc, ikke Macs...
Avatar billede CRKrogh Ekspert
10. august 2014 - 19:46 #1
Der findes en del forskellige indstikskort, der kan disgnosticere en PC, stort set uden at noget fungerer - både som PCI og PCIe.

Dog er tiden nok løbet fra at skifte ud på komponentniveau, også med tanke på at de fejludlæsninger, du får fra sådan et kort, er rimeligt grovkornede.
Avatar billede tommyholesen Nybegynder
11. august 2014 - 10:35 #3
tak for et et godt svar.. 200 point fra mig til dig :-)
Avatar billede tommyholesen Nybegynder
11. august 2014 - 10:35 #4
men hvor giver man dem ?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
12. august 2014 - 10:12 #5
Selvtak.

Jeg lægger et svar (som her) hvorefter du accepterer det.