Avatar billede nyegaard84 Nybegynder
11. august 2014 - 10:47 Der er 4 kommentarer

Tv-kort der kan modtage digital tv fra Stofa

Hej

Jeg roder med tanken om at lave mit eget lille mediecenter, og har kig på en Intel NUC (http://www.intel.com/content/www/us/en/nuc/nuc-kit-d54250wykh.html)

Herpå vil jeg installere XBMC, som siger at de kan vise tv nu!

Jeg har Stofa som tv udbyder.

Hvilket Tv-kort skal jeg investere i, så jeg kan se digital stofa tv igennem XBMC?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2014 - 12:32 #1
hvis du har en standardpakken fra stofa, så sender de kanalerne ukrypteret - så alle kort til dvb-c mpeg-4 er ok, bare det er PCIe mini-card ½ længde.
11. august 2014 - 12:40 #2
Avatar billede nyegaard84 Nybegynder
11. august 2014 - 12:42 #3
Jeg har stor pakke fra Stofa...ved ikke om det gør nogen forskel!?
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2014 - 13:23 #4
jeg vil tilslutte mig #2's usb. Den kan sidde på bagsiden, og ikke genere pc's design.