Avatar billede wald15 Nybegynder
11. august 2014 - 11:34 Der er 4 kommentarer

Program til at overvåge/se alle kalender for alle brugere

Hej

Er igang med et lille (forhåbenlig) projekt.
på en stor fladskærm, vil vores ledelse gerne have en oversigt over alle medarbejder hvor man på uge eller måndes basis kan se om de er tilstede/ikke tilstede, udfra deres kalender i outlook.

Nogle der kender et program der har disse funktioner?

på forhånd tak
11. august 2014 - 21:15 #1
Tror desværre du må ud i at udvikle noget selv.
Avatar billede wald15 Nybegynder
12. august 2014 - 14:23 #2
Tror desværre du har ret, kunne være man skulle få en udvikler til at kigge på sådan en opgave
12. august 2014 - 14:39 #3
Hvis I får lavet en god løsning, så kan den sælges.

Jeg er sikker på at der er andre som vil finde det interessant at havde et dashboard med medarbejder tilstedeværelse.
Avatar billede wald15 Nybegynder
18. august 2014 - 15:43 #4
óp