Avatar billede alexander1414 Nybegynder
12. august 2014 - 21:25 Der er 6 kommentarer

Skærm går i sort?

Har set en til flere personer med dette problem, men der fandt de ikke løsningen, man ikke ihvertfald ikke se den på tråden, så jeg vil selv prøve

Min skærm går i sort??

Jeg har et stort problem med min computer så håber virkkelig i kan hjælpe mig...

Det startede første gang mens jeg sad og spillede et spil... Lige pludselig gik min skærm i sort, med beskeden "digital power saving mode" som ville gøre når man slukker computeren...

Computeren virkede dog til stadig at køre, men kunne ikke få et billed frem på skærmen... Jeg genstartede derfor computeren og så kørte det fint igen i et par dage...

Nu er den så begyndt på at gøre det hele tiden... Nogen gange kan jeg køre i flere timer, andre gange 2 min, nogen gange kan gør den det allerede ude i biosen...

Jeg kan ikke forstå hvad det er der gør det, det virker som om at computeren går i stå når skærmen går i sort, men computeren slukker ikke...

Hvis i har brug for mere info så spørg endelig... :)
Avatar billede alexander1414 Nybegynder
12. august 2014 - 21:32 #1
Nyt info:
Min skærm kan godt vise billede, hvis jeg sætter mit skærmstik direkte i bundkortet, men det skal jo sidde i grafikkortet, fordi lige nu er der limit på min fps(frames pr second) og det skal der ikke være, så lige nu, kører jeg på nødløsning
13. august 2014 - 06:48 #2
... nu fremgår det ikke om
* Det er en EXTERN SKÆRM / Bærbar
* Hvilket Styresystem ?
* ...
Avatar billede alexander1414 Nybegynder
13. august 2014 - 07:04 #3
Det er min stationær computer, som jeg sidder på. Jeg kører Windows på den (8.1)
Avatar billede Pepse Nybegynder
13. august 2014 - 11:13 #4
Hvis det virker på bundkortets graffikkort. Må det være software fejl- indstillinger, eller hardware fejl/ instillinger. Hvilke graffikkort sidder skærmen i, hvor det ikke virker? Du kan prøve at afinstallere driverne. og opdatere. evt henvende dig til graffikkort producenten.
Avatar billede alexander1414 Nybegynder
13. august 2014 - 15:23 #5
Kigger lige på det når jeg kommer hjem en gang i aften :-)
Så vil jeg lige give melding, eller spørg hvis jeg har problemer :-)
Avatar billede alexander1414 Nybegynder
17. august 2014 - 22:45 #6
Jeg har lige anskaffet mig en ny skærm, og problemet er det samme. Jeg kan stadig kun forbinde til min skærm via bundkortet, kan ikke via grafikkortet.
Ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, håber I kan hjælpe mig, har prøvet at re-downloade driveren, det fungere ikke.