Avatar billede Rashid1403 Nybegynder
27. august 2014 - 18:06 Der er 7 kommentarer

Split det tif fil op med header.

Hej. Jeg prøver at lave et program som kan dele en tif fil op, hvis den er over 1.5GB, problemet er at KUN den 1 får header med og kan dermed åbnes alle andre dele kan ikke åbnes og har ingen header, men hvad mangler jeg i koden?

Koden kan ses her.
http://pastebin.com/seD9miN8

Håber nogle vil hjælpe:)
Avatar billede Rashid1403 Nybegynder
27. august 2014 - 18:20 #1
Hvis muligt ønsker jeg også at lave den om til en arrayliste, så den tjekker alle tif filer fra mappen og deler dem, altså så det ikke er en tif fil at gangen med alle på en gang.
Avatar billede arne_v Ekspert
27. august 2014 - 18:23 #2
Jeg forstaar ikke spoergsmaalet.

Den kode laver et rent split paa byte niveau.

Selvfoelgelig kommer TIFF headeren kun i den foerste.
Avatar billede Rashid1403 Nybegynder
27. august 2014 - 19:11 #3
JA, men hvordan kan jeg ændre den, således at den alle får deres header med?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. august 2014 - 20:40 #4
Men saa skal der vel splittes op paa TIFF niveau og ikke paa byte niveau. Langt stoerre opgave.
Avatar billede Rashid1403 Nybegynder
27. august 2014 - 22:01 #5
Noget du kan hjælpe med?
Kan du finde ud af gøre det på denne måde.
Avatar billede arne_v Ekspert
28. august 2014 - 04:17 #6
Jeg vil ihvertfald foerst skulle laese lidt op om TIFF.
Avatar billede Rashid1403 Nybegynder
28. august 2014 - 07:41 #7
Jeg har arbejdet en del med tif filer i flere uger, men kan bare ikke finde ud af at splitte den, er der en da kan hjælpe mig med det, da jeg skal være færdig med den idag?