Avatar billede Jonas_Dam Nybegynder
02. september 2014 - 08:39 Der er 7 kommentarer

Kan ikke se USB data

Hej
Min USB nøgle har ca 19GB data. Man åbner jeg den som mappe kan jeg ikke se filerne.
højre klikker jeg og læser egnskaber, skriver den ca 19GB brugt.
I Diskhåntering er der kun en partition.

Har lidt mistanke til, det kan skyldes den har været brugt i en windows XP maskine...

Hvordan kan jeg få dataen vist ?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. september 2014 - 08:52 #1
Jeg har været så heldig, at jeg ikke har tabt data, så programmet er ikke afprøvet.
http://www.easeus.com/resource/drive/usb-flash-drive.htm
Avatar billede claes57 Ekspert
02. september 2014 - 08:54 #2
Det er nok mere fordi der ikke blev brugt 'sikker fjernelse' af usb, og det kan fucke up i indholdstabellen.
Avatar billede Jonas_Dam Nybegynder
02. september 2014 - 09:06 #3
tror ikke dataen er tabt eller væk, men måske windows der ikke kan finde ud af at vise det..
Avatar billede claes57 Ekspert
02. september 2014 - 09:13 #4
Og det er det, recovery går ud på. At finde og læse sidst fungerende indholdsfortegnelse, og aktivere den.
Avatar billede Antlars Novice
02. september 2014 - 09:15 #5
Avatar billede JannikO Praktikant
02. september 2014 - 09:48 #6
Har du brugt usb stikket på mac?
Avatar billede hjolsen Ekspert
02. september 2014 - 13:01 #7
og/eller "vis skjulte filer og mapper"
findes i kontrolpanel - mappeindstillinger