Avatar billede Unikaruth Nybegynder
05. september 2014 - 10:50 Der er 4 kommentarer

Indg. Hotmails fra egen mailadresse

. Hotmails  forsvinder i slettet post på Ipad og IPhone. Jeg har opsat mails efter vejledning fra YouSee både hjemmeside og henvendelse.
Ved at sende artikler fra mig selv til samme hotmailadresse går det galt. Indgående mails fra andre går i indbakke som den skal. Min Ipad har haft problemerne og er tjekket på IT værksted uden der er fundet fejl.
Der var hos You See vejledt med en serverport fejl som er rettet. Hvad gør jeg for at rette fejlen? Hvis det da er muligt? Det ligger måske i Hotmail systemet, men jeg kan ikke finde vejledning til problemløsningen! V.h. Unikaruth
Avatar billede claes57 Ekspert
05. september 2014 - 16:10 #1
er det ikke lettere bare at have en ekstra gmail-konto til det. Hvis det kun er dig selv, der bruger den - og har den oprettet helt normalt på ipad/phone, så kan du let se hvad der er kommet fra dig selv.
Avatar billede Unikaruth Nybegynder
05. september 2014 - 16:26 #2
Jeg har allerede end anden mailadresse ved internetudbyder. Så det svar kan jeg ikke bruge til noget!
Har fulgt vejledning fra You See og deres hj. Side og efter henvendelse rettet det. Men problemet er der stadig! Ipad har været på værksted uden at finde fejl. Jeg har nu henvendt mig til Support på Windows outlook og oplyst mine ind og udgående serverporte. Har søgt diverse sider på internettet uden afhjælpning af problematikken. Hvem har et bud?
Avatar billede Unikaruth Nybegynder
14. september 2014 - 11:28 #3
Efter  mange dages forsøg og egen forsøg fungerer min mail igen som ønsket.
Avatar billede Unikaruth Nybegynder
27. september 2014 - 10:12 #4
Hvor mange gange skal jeg svare på at problemet er løst og ikke modtager mails fra Ekperten.dk at jeg stadig har ubesvarede gamle spørgsmål!
Slår hermed denne besked fast at DETTE SPØRGSMÅL ER LØST EFTER HJÆLP FRA ANDRE OG FRA UDBYDERS SIDE FEJLOPLYSNING I OPSÆTNINGEN. AFSLUT VENLIGST DETTE SPØRGSMÅL MED DETTE SVAR TAK,