Avatar billede Jeppefabricius Nybegynder
06. september 2014 - 01:17 Der er 2 kommentarer

Bluescreen

Jeg har fået 3 bluescreens inde for de sidste 3 dage.
Det startede med at jeg bare sad på nettet. Bagefter var det efter et League of Legends game, og så en igen hvor jeg bare sad på nettet.
Den siger jeg skal tjekke om nogen nye hardware sidde ordentlig eller men jeg har ikke fået nogle ny hardware eller noget. Det eneste jeg har skiftet i min bærbar er mit batteri ( i sommers).
Jeg ved ikke helt hvad jeg kan eller skal gøre så er der nogle der har en ide?
Billed: http://imgur.com/WJwIVhv
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2014 - 02:11 #1
Hej og velkommen til.
I følge denne side her kan dit problem være at du har fejl med dine ram klodser, som du kan komme til fra bunden af:
http://hubpages.com/hub/What-Is-Page-Fault-in-Nonpaged-Area
Så prøv at åbn for dem, og tag dem ud, rens kontaktfladerne med isopropylalkohol og genmonter dem.Forsvinder fejl har det været en dårlig forbindelse. Hvis fejl ikke forsvinder test ram med memtest86:

http://www.memtest86.com/download.htm
Memtest kører fra boot af inden Windows startes, så man skal have oprettet en cd eller usb som den køres fra. Test en ram klods ad gangen, så du kan lokalisere hvilken der er fejl på.
Avatar billede hjolsen Ekspert
06. september 2014 - 07:51 #2
cdd.dll  er grafik relateret - så prøv at opgradere grafik drivere - og kør også en scanning af Windows system filer
Kør denne kommando fra en administrator CMD : SFC /scannow !