Avatar billede gadedk Praktikant
07. september 2014 - 19:55 Der er 7 kommentarer

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in

Hej derude.

Prøver at hjælpe en ven, da hans hjemmeside íkke virker mere.

Hjemmesiden hedder www.aboa.dk den viser kun menu line foroven.

Når vi prøver at logge ind på http://www.aboa.dk/wp-admin/

Skriver den det her:

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /var/www/aboa.dk/public_html/wp-admin/index.php on line 63

Har fundet line 63 i index.php, men syntes ikke jeg kan se fejlen.

Line 63 : $help .= '<p>' . __('<strong>Drag and Drop</strong> - To rearrange the boxes, drag and drop by clicking on the title bar of the selected box and releasing when you see a gray dotted-line rectangle appear in the location you want to     'content' => $help,

Håber der er en der kan hjælpe :)
Avatar billede arne_v Ekspert
07. september 2014 - 20:07 #1
den linie ligner da ikke valid PHP
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. september 2014 - 09:06 #2
Arne: Jeg tror måske __ kan være noget "translate", men udover det, så ser linjen mærkelig ud ja.
Kan du ikke vise linjerne over og linjerne under?
For den linje du viser her, ser ikke "fuld" ud. :o)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. september 2014 - 14:56 #3
Et vildt gaet er at der er slettet noget mellem:

want to

og:

'content'
Avatar billede gadedk Praktikant
08. september 2014 - 15:19 #4
Line 62: $help .= '<p>' . __('<strong>Screen Options</strong> - Use the Screen Options tab to choose which Dashboard boxes to show, and how many columns to display.') . '</p>';

Line 63: $help .= '<p>' . __('<strong>Drag and Drop</strong> - To rearrange the boxes, drag and drop by clicking on the title bar of the selected box and releasing when you see a gray dotted-line rectangle appear in the location you want to  'content' => $help,

Line 64: ) );

Line 65: Tom

Line 66: $help  = '<p>' . __('The boxes on your Dashboard screen are:') . '</p>';
Avatar billede arne_v Ekspert
08. september 2014 - 15:23 #5
Mit gaet ser bedre og bedre ud!
Avatar billede gadedk Praktikant
08. september 2014 - 15:29 #6
hehe ja. men hvad mangler så :)
Avatar billede gadedk Praktikant
09. september 2014 - 18:21 #7
Det kan ikke være fordi der er kommet en nyere ver. af wordpress.?