Avatar billede Mr_rodvin Nybegynder
10. september 2014 - 18:23 Der er 2 kommentarer

Min trådløse forbindelse virker ikke på en Acer Aspire E1-571

Når jeg sætter netværk kabel i maskingen så kan jeg godt komme på nettet.
Men når den skal på trådløs netværk virker den ikke?
Acer Aspire E1-571 har haft Windows 8 på, men den har jeg smidt ud af maskinen og installer Windows 7.

Under
Opret forbindelse til et trådløst netværk manuelt.

Windows-tjenesten for trådløst netværk kører ikke.

Hvad skal jeg gøre for at jeg kan bruge min Acer Aspire men det  trådløst netværk igen.
Det virke med Windows 8.
Avatar billede Blueeyez Mester
10. september 2014 - 18:32 #1
Lyder til du skal installere drivere :-)
Avatar billede Antlars Novice
10. september 2014 - 18:48 #2
Her er siden til drivere, men vær opmærksom på om det er 32 eller 64 bit udgave.
http://www.acer.fi/ac/fi/FI/content/drivers