Avatar billede oppes Seniormester
10. september 2014 - 21:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bærbar/stationer

Hvad skal jeg købe bærbar eller stationer, pengene er små og stationer er måske muligt den der man kan sætte en ny ssd hd på, jeg har tænkt Medion under 3500  plus en ssd hd 128 gb. Er der erfaringer? vil jeg gerne høre om
Bærbar er måske for lille skærm , og kan man bygge med ssd hd til
Avatar billede Slater Ekspert
10. september 2014 - 21:22 #1
Det er fuldstændig umuligt for os at sige, uden at vide hvad du skal bruge den til. Du får mere kraft for pengene i en stationær, men betyder det mere for dig end mobilitet? Det har vi ikke en chance for at svare på. For under 3500 får du uanset hvad ingen gamermaskine.

Du kan sagtens få bærbare med SSD, men "bygge"? Man bygger generelt ikke bærbare selv.
Avatar billede oppes Seniormester
10. september 2014 - 21:32 #2
ja,ja jeg skal ikke bygge selv noget men kan man få installeret ssd hd i bærbar, eller er en bærbar at få med ssd hd under 4000.

jeg skal bruge det som hjemme kontor brug, og så photografisk tidsfordriv med video'er  og billeder "så at jeg kan føle mig lillesmule profesionel inden for photobrancen ."
Avatar billede oppes Seniormester
10. september 2014 - 21:34 #3
Det er mange der roser Medion både barbar og stationær, hvad ellers kan man tænke for et mærke under 4000.
Avatar billede oppes Seniormester
30. september 2014 - 06:44 #4
svar
Avatar billede oppes Seniormester
01. oktober 2014 - 13:59 #5
så svar jeg selv