Avatar billede niels444 Novice
15. september 2014 - 08:48 Der er 1 løsning

Grå skærm

Jeg har en computer med windows 8.1 og hvor jeg har lavet opsætningen således, at startskærmen ligner den traditionelle startskærm i windows.
Når jeg afslutter Chrome, kommer der en grå skærm. Jeg ved godt, hvordan jeg kommer helt ud til startskærmen, men vil gerne kommer derud i eet hug. Hvordan undgår jeg en grå skærm som mellemled hver gang jeg afslutter Chrome ?
Avatar billede niels444 Novice
16. september 2014 - 00:03 #1
Har fundet ud af, at jeg i Chrome skal deaktivere Windows 8-tilstand.

I øvrigt er det misvisende af Google, at kalde det Windows 8-tilstand. Der er tale om et forsøg på at tilvænne brugerne til en Chrome OS grænseflade. Det burde hedde Chrome OS-tilstand.