Avatar billede chalde Seniormester
22. september 2014 - 21:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bluetooth headset der kan tåle fugt

Hej med jer

Er nu på mit 3. BT headset inden for et halvt år (hhv. jabra play og Sony sbh-20). De kan ikke tåle fugt i forbindelse med træning (ikke direkte vand mv. men bare fugten omkring dem hvis de klipses tæt på kroppen).

Jeg har tidligere haft et Samsung SBH-650 som levede i +4 år under samme omgang tæv og døde kun da klipsen røg. Det er desværre udgået. Men derfor ved jeg at der må findes et derude der kan tåle det.

Så det jeg søger er:
Bluetooth headset
- kunne klipses på kroppen (se. evt ovenstående headsets for reference)
- lille og let
- micro-usb til opladning
- skal kunne tåle fugt i forbindelse med træning
- 3.5mm minijack
- max 400kr eller et godt argument for at gå højere
Avatar billede supportsiden Professor
24. september 2014 - 14:33 #1
Avatar billede chalde Seniormester
24. september 2014 - 21:07 #2
Er ikke et vandtæt jeg har behov for. Kig på det jeg skriver under hvad jeg søger. En googlesøgning er ikke helt den store hjælp desværre.
Avatar billede chalde Seniormester
07. oktober 2014 - 10:49 #3
Intet fundet. Lever videre med ledning lidt endnu.