Avatar billede ChobeN Nybegynder
23. september 2014 - 16:27 Der er 5 kommentarer

iPhone 4 WiFi Problem?

Hej HOL.

Min iPhone 4 kan ikke finde nogle WiFi forbindelser.

Dette, er hvad jeg har prøvet:

- Reset netværksindstillinger
- Reset alle indstillinger
- Gendannet / Opdateret telefonen
- Skiftet antennen
- Prøvet med et andet bundkort

Men intet hjalp..

Hvis i har nogle idéer til, hvad det kan være, så hjælp venligst!
Avatar billede Blueeyez Mester
23. september 2014 - 20:42 #1
Hvad mener du med at du har prøvet med et andet bundkort?

Kender en der har haft samme problem, løsningen er dog på eget ansvar..

Hun tog en føntørre og holdt den tæt på hendes iphone på bagside hvor apples logo er.. I et par minutter.. Hun siger det løste det for hende, men som nævnt er det på eget ansvar og vil da nok lige google lidt om det på dansk og engelsk inden du gør noget..
Avatar billede ChobeN Nybegynder
25. september 2014 - 12:13 #2
#1 - Jeg mener, at jeg har en anden iPhone 4, hvor jeg tog det bundkort og prøvede med, i den anden, men det virkede heller ikke.
Hvis det ellers virkede, kunne jeg jo konkludere, at det var antenne-porten, som sidder på bundkortet, som var i stykker, men det er det desværre ikke.

Jeg vil prøve det med Apple logoet, men har bare prøvet det med en føntørre før..

Er der virkelig ikke andre, som har viden inde for dette, og som har prøvet noget lignende..?
Avatar billede Blueeyez Mester
25. september 2014 - 13:36 #3
Det er vidst ikke et udbredt problem. Du er nr 2 jeg hører om med dette problem.

Jeg fik afvide at problemet skyldes limen ved wifi delen, men nu har jeg ikke viden om hvordan en iphone er samlet under hjelmen..

Svar funktionen er til pointgivning ;-)
Avatar billede ChobeN Nybegynder
25. september 2014 - 14:26 #4
Det er ikke problemet, da jeg jo har prøvet at skifte hele antennen.

Har ingen anelse om, hvad det er..
Avatar billede Blueeyez Mester
25. september 2014 - 15:47 #5
Åbn itunes på din pc, sæt lightning kablets usb i pcen. Sluk din iphone hold hjem knappen i bund og sæt lightning kablet til din iphone.

Dette er en lidt mere omfattende nulstilling (ikke at der er mere arbejde i det end sædvanligt - husk dog at ha backup af dine data)

Ellers må mit bud være at du har beskadiget noget (antenne/bundkort) tvivler på det er defekt fra standard..