Avatar billede fido26 Praktikant
24. september 2014 - 07:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brænd DVD i Windows Movie Maker efter redigering

Hej!

Jeg har redigeret en video, som jeg gerne vil have brændt ud til en DVD med de redigeringer jeg har lavet.

Det er en optagelse fra en koncert med mit band og jeg har delt filen op og så vil jeg have disse opdelinger med over på DVD'en, så man kan vælge en bestemt sang i DVD menuen eller "skippe" imellem sangene.

Problemet er at hvis jeg vælger "Gem som" og vælger "Brænd til DVD", så laver den bare 1 stor videofil uden de redigeringer jeg har lavet.

Nogen idéer?

M.v.h.
Fido26

P.S. Er ret desperat! ;-)
Avatar billede supportsiden Professor
24. september 2014 - 14:01 #1
I Windows7(/8?) brug Windows DVD Maker
Avatar billede fido26 Praktikant
24. september 2014 - 14:56 #2
Det er Windows 7 og så vidt jeg kan se, så kan man ikke dele filen op i Windows DVD Maker.

Derfor har jeg brugt movie makeren til at dele den op med men så mangler jeg bare lige det sidste step, at få brændt en DVD med de opdelinger jeg har lavet.....
Avatar billede supportsiden Professor
24. september 2014 - 15:39 #3
Nej, men du har jo allerede delt filen i Moviemaker

DVD Maker kan lave menuer og det hele.
http://www.windowsdvdmaker.com/guides/Beginner/
Avatar billede fido26 Praktikant
25. september 2014 - 05:31 #4
Ja de skriver godt nok " add your Windows Movie Maker projects as well" i den beskrivelse du sendte link til men jeg kan altså ikke add'e min Mocie Maker projekt fil! :-(
Avatar billede supportsiden Professor
25. september 2014 - 10:49 #5
Det ved jeg så ikke om man kan. Men du kan jo tilføje de enkelte filer.
Avatar billede fido26 Praktikant
05. januar 2015 - 20:35 #6
@supportsiden, hvis du svarer, så får du point.

Fik en DVD / film nørd til at fixe det for mig..... ;-)