Avatar billede muratkaya9 Novice
26. september 2014 - 20:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

200 point til den der kan hjælpe mig med onenote

Hej. (

Jeg har stærk brug for at min onenote fungere på både på computer og iphone/ipad.
'
Jeg har win 8.1 - På onenote har jeg været inde under egenskaber og placeret mapperne i onedriver, sådan at mapperne ligger i onedrive.dk.

Jeg har derefter hentet onenote apps ned og logget på, med den samme bruger som jeg bruger til onedriver.

Men man kan ikke se mine notater på min iphone, filerne fra onenote ligger i onedriver men de dukker ikke op på iphonenen.
Avatar billede Antlars Novice
26. september 2014 - 20:56 #1
4 spørgsmål om det samme på 3 dage.

Prøv at læse her:
1.Det er ikke tilladt at:

11.oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

PS. -Husk også at lukke spørgsmål.
Avatar billede muratkaya9 Novice
27. september 2014 - 07:12 #2
svar
Avatar billede muratkaya9 Novice
27. september 2014 - 07:12 #3
ok
Avatar billede muratkaya9 Novice
21. februar 2015 - 23:27 #4
luk