Avatar billede WatchSea Praktikant
01. oktober 2014 - 22:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette administratorkonto i windows 8

Hej Eksperter,

Efter at min computer er kommet tilbage fra reparation hos Asus, er der blevet oprettet en ny administratorkonto, udover den jeg selv har. Jeg vil gerne have den slettet, så jeg kun har min egen, men jeg kan ikke få lov at slette den under brugerkontiindstillinger.

Begge konti står som administratorkonti, så jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg ikke kan få lov at slette den nye konto. Når jeg er logget ind på den nye konto, kan jeg slette min egen, men ikke omvendt. Nogen bud på, hvad jeg skal gøre?

Jeg kører windows 8 på en Asus Zenbook UX32A.

Vh,

Morten.
02. oktober 2014 - 07:26 #1
Velkommen til E. ...

Find

CMD.EXE

HøjreMusseTast på den og
"Kør som administrator..."

i boxen skriver du præcist:

net user administrator /active:no

den skulle gerne svare tilbage med

Kommandoen blev udført.
Avatar billede WatchSea Praktikant
15. december 2014 - 00:26 #2
Tak for hjælpen, Karise. Det virkede. Jeg vil gerne give dig point, men ved ikke hvordan :)
15. december 2014 - 05:37 #3
Ping ...

Video der viser [AccepterSvar] ->
www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo