Avatar billede MGA Praktikant
07. oktober 2014 - 15:55 Der er 1 løsning

Word 2010 / Sharepoint 2007

Har en sharepoint side hvor jeg har lagt et word dokument op som standard I et document library.

Kan jeg på nogen måde lave således at dokumentet, når det gemmes på sharepoint, får et navn jeg har forud defineret? - jeg ville gerne at dokumentet kom til at hedde Request+fileID fra sharepoint (eller noget andet der ville gøre den unik)
Avatar billede MGA Praktikant
16. december 2014 - 15:00 #1
No Answer received