Avatar billede NHG Juniormester
08. oktober 2014 - 11:55 Der er 5 kommentarer

gmail-login

Når man peger på mail-feltet (ovenover feltet til adgangskode) for at logge ind på gmail, dukker min mail-adresse godt nok op, men OGSÅ diverse andre ting, som man engang er kommet til at skrive ved et uheld. Hvordan fjerner man disse sidste?
Avatar billede sonalias Seniormester
08. oktober 2014 - 12:08 #1
Er ikke sikker, men mener bare du kan holde musen over den du vil slette og trykke delete ?
Avatar billede kta38 Juniormester
08. oktober 2014 - 15:47 #2
Ctrl + skift + del
Vælg: "ryd disse elementer fra" vælg  altid..
ving alle felter "tryk" Ryd browserdata
Avatar billede NHG Juniormester
09. oktober 2014 - 11:10 #3
OK. Tak.
Avatar billede NHG Juniormester
09. oktober 2014 - 11:11 #4
Nej, det hjælper ikke.
Avatar billede conz Juniormester
13. oktober 2014 - 17:36 #5
Klik på "mail-feltet" så alle valgmulighederne kommer frem. Brug så piltasten NED til at vælge det første element, men lad være med at trykke enter noget. Tryk nu på Del (eller Delete) tasten, der sidder lige over piltasterne. Tryk pil ned igen for at vælge næste element, og forsæt således til du kun har det ønskede element tilbage.