Avatar billede boholdt Mester
09. oktober 2014 - 15:12 Der er 4 kommentarer

Genåbning af spørgsmål grundet forkert pointgivning

Hej

Jeg kom beklageligvis til at svare på mit eget spørgsmål med overskriften "justering af font i HTML". Dette var ikke meningen, og jeg vil nu gerne give de brugere, som har hjulpet mig point.

Kan I genåbne spørgsmålet (jeg har lagt en kommentar om, at jeg ved en fejl fik svaret og det var forkert)?

På forhånd tak for svaet.

Mvh Anders.
Avatar billede keysersoze Guru
09. oktober 2014 - 15:14 #1
nej - det kan ikke gøres om. Du er nødt til at åbne et nyt spm og uddele point dér.
Avatar billede keysersoze Guru
09. oktober 2014 - 15:15 #2
Spørgsmål om eksperten er gratis - så denne gang må du gerne beholde point :)
Avatar billede repox Seniormester
09. oktober 2014 - 15:28 #3
Jeg har ændret pointfordelingen i spørgsmålet - http://www.eksperten.dk/spm/998397
Avatar billede boholdt Mester
09. oktober 2014 - 15:54 #4
Repox, tak for hjælpen :-).

Hvis du vil have point, må du gerne svare - så får du dem.

Pft.

Mvh Anders