Avatar billede soerenburesoe Nybegynder
10. oktober 2014 - 11:00 Der er 1 kommentar

MS Navision 2013 R2 licens jungle derude

Hejsa,

Hvor finder jeg en komplet prisliste over de forskellige add-ons / granuler til MS NAV 2013 R2 - jeg synes det er en jungle derude !

Kan det virkeligt passe at det skal være den bedst bevaret hemmelighed hvad de forskellige granuler til MS NAV 2013 R2 koster ?

Jeg kan godt finde priser på standard og extended pakken men det er ikke det jeg leder efter.

Hvad koster f.eks. licens til NAV Anywhere og MS IIS server til mobile enheder ?

S
Avatar billede jjam Juniormester
10. oktober 2014 - 21:14 #1
MS IIS (Internet Information Server) er en del af Windows server der kan installeres via servermanager.