Avatar billede darrich Novice
12. oktober 2014 - 21:38 Der er 1 løsning

Photo Viewer fejl

Der vises fint små billeder i stifinder.
Når jeg klipper på f.eks. en .jpg billede fil, så burde windows 8.1 åbne photoviewer, men i stedet får jeg følgende fejlmeddelse.

Rundll

Der var problemer under start af c:\program files\windows photo viewer\photoviewer.dll

c:\program files\windows photo viewer\photoviewer.dll er ikke et gyldigt win32-program

Virkelig irriterende at en simpel funktion ikke virker.
Nogen der har stødt på denne og fundet en løsning?
Avatar billede darrich Novice
27. december 2014 - 17:12 #1
Problemet har løst sig selv med opdateringer via Windows update.