Avatar billede hrasbo Praktikant
17. oktober 2014 - 11:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Microsoft Onedrive Business

Hej

Prøver at få OneDrive business koblet på som netværksdrev.
Så hver gang man starter maskinen så kobler den selv på, og opretter drevet under denne computer via eventuelt net use.

https://office365drivemap.codeplex.com/SourceControl/latest#Office365DriveMap.ps1

Jeg har prøvet af bruge ovenstående powershell, men jeg har ikke kodet i powershell før, så jeg kan ikke få det til at virke.

Kender godt funktion med at gå ind i SharePoint og få vist i stifinder, men der timer godkendelse ud efter en vis stykke tid.
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2014 - 00:19 #1
kan du ikke gå ind her C:\Users\hrasbo\SkyDrive

eller prøv denne her \\docs.live.net@SSL\your_skydrive_number\^2Public
Avatar billede hrasbo Praktikant
18. oktober 2014 - 09:57 #2
Hej

Da det er en OneDrive Business er den anderledes end en privat OneDrive.

Desuden er et dokumentbibliotek i SharePoint (OneDrive Business), som flere brugere har adgang til, så det er ikke mine private filer.
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2014 - 11:51 #3
Avatar billede hrasbo Praktikant
20. oktober 2014 - 11:52 #4
Linket henviser mig til OneDrive?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2014 - 11:26 #5
http://support2.microsoft.com/kb/2478800  log ind med Microsoft Onedrive Business
Avatar billede hrasbo Praktikant
27. oktober 2014 - 14:06 #6
Hej

Maskinerne kører Windows 8.1 pro.
Logger ind med en lokal profil, og de skal ikke logge ind på en Microsoft konto, istedetfor.
Avatar billede hrasbo Praktikant
01. november 2014 - 10:02 #7
Lukker