Avatar billede michaeltryl Seniormester
17. oktober 2014 - 23:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

3g / 4g router

Jeg søger en router hvor man kan sætte et simkort i, og den så smider et wifi signal ud.
Det skal bruges i en campingvogn, så den skal helst køre på 220V, så dem der skal bruge den er fri for opladning af batteri.
Hvad kan I anbefale?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2014 - 09:33 #1
De fleste kører med at man sætter en usb-dongle med simkort i router.
http://www.edbpriser.dk/router/dovado-pro-id-7324467.aspx
klarer 3/4G
Avatar billede claes57 Ekspert
18. oktober 2014 - 09:36 #2
I øvrigt - start med dongle på en pc. I opsætning af dongle skal du slå indtastning af pinkode fra. Derefter er den klar til router.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
18. oktober 2014 - 10:03 #3
Ok og så opsætter man sikkerheden i routerens indstillinger?

Jeg afventer også lige og ser om der kommer andre løsninger.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
02. februar 2015 - 11:04 #4
jeg lukker her.
tak for hjælpen
claes57 vil du have point så læg et svar
Avatar billede michaeltryl Seniormester
16. juni 2015 - 09:48 #5
lukker