Avatar billede stone Forsker
21. oktober 2014 - 14:18 Der er 2 løsninger

Online vinprogram

Jeg har desværre ikke tiden til det og vil høre af hvad det ville koste:

Formålet med programmet er at folk betaler for den service at kunne logge alle deres vine med alle relevante oplysninger.

Faktisk en database for den enkelte kælder.

Hvad jeg ser som relevant er:

Slot
navn
distrikt
klassifikation
land
vintype
druesort
årgang
flaske størrelse
antal
drikke år
købs pris
total pris
aktuel pris
total pris
købs dato
købt hos
billede af vin etiket
sti til producent

Ideen med det hele at at folk betaler for den service via et abonnement pr år og har sin egen profil med sine vine og på tværs kan udveksle ens indhold.
Avatar billede expnet Seniormester
22. oktober 2014 - 08:57 #1
sendt dig en pm
Avatar billede stone Forsker
03. februar 2015 - 08:36 #2
Undskyld for ikke at vende tilbage til det her spørgsmål - har været udenlands og problemet blev løst lige efter jeg postede det her spørgsmål...

Så det bliver nedlagt...