Avatar billede Teknikblind Juniormester
26. oktober 2014 - 00:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ios 8 understøætter ikke min hdmi adapter til iphone/ipad

hej

jeg har med fornøjelse indtil for nylig brugt min ipad til at se film på tv´et via hdmi kabel og en apple adapter.

efter jeg har opdateret til Ios 8 siger ipaden at den ikke understøtter kablet.

når jeg sætter min datters gamle ipod i (som kun er opdateret til Ios 6) virker det fint.

Kan jeg gøre noget?
Avatar billede Blueeyez Mester
26. oktober 2014 - 08:51 #1
Tvivler, giv feedback til apple via apple.com/feedback
Husk at skriv på engelsk.

Kunne forestille mig at apple har blokeret adapteren/kablets certifikat..
Avatar billede Blueeyez Mester
26. oktober 2014 - 08:54 #2
Avatar billede Teknikblind Juniormester
26. oktober 2014 - 20:05 #3
Hej og tak for din kommentar.

HDMI adapteren er en ægte apple produkt, købt hos humac!

Har oprettet en sag hos apple, så må vi se, hvad der sker.
Avatar billede Blueeyez Mester
26. oktober 2014 - 20:14 #4
Hmm ja okay, men husk at skriv hvad det ender med, så andre kan finde svaret blot ved at søge ;-)
Avatar billede Teknikblind Juniormester
26. oktober 2014 - 21:01 #5
Deal.

Håber på andre forslag, da jeg ikke har den store tiltro til at apple gør noget ved sagen.
Avatar billede Blueeyez Mester
26. oktober 2014 - 22:38 #6
Hvis ikke så gå til humac når de har allerflest kunder og snak lidt højt så andre kunder hører at de sælger apple produkter som med tiden bliver afvist af apple ;-)

Blot sikre dig at det er apples produkt (har aldrig hørt om at apple har lavet hdmi kabler, kun at tredjeparts producenter gør).
Avatar billede Teknikblind Juniormester
26. oktober 2014 - 23:31 #7
jojo, se link

http://www.humac.dk/produkt/apple-ipad-digital-av-adapter-0

Det er en apple hdmi adapter.
Avatar billede Teknikblind Juniormester
31. oktober 2014 - 15:29 #8
Hej Blueeyez

Jeg gik i Elgiganten og købte endnu et originalt HDMI adapter, og ser ud til at det virker. Kommer derfor også lidt i tvivl om den gamle var original.....lidt tid siden jeg købte den.

Jeg formoder hermed den er uægte, og du havde ret, send lige et svar, så accepterer jeg den og sender pointene til dig.
Avatar billede Blueeyez Mester
31. oktober 2014 - 18:07 #9
Glad for at der findes HDMI kabler der virker :-)
Du får svar herfra og jeg afmelder overvågning af tråden!