Avatar billede chr_dk8270 Novice
27. oktober 2014 - 15:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjemtage fotos fra Google +

Har desværre fået uploadet en del af sommerens billeder på Google+. Nu tror jeg, at jeg har fået slået funktionen fra.
Men hvordan henter jeg mine billeder, der ligger hos Google+, tilbage på min computer?
Kan ikke rigtig finde løsning i browseren.
Christian
Avatar billede chr_dk8270 Novice
27. oktober 2014 - 15:28 #1
Ups - har vist fundet løsningen - vent bare med at svare.
Christian
Avatar billede conz Juniormester
27. oktober 2014 - 21:55 #2
https://www.google.com/settings/takeout
Tryk på "Vælg intet", scroll ned til Google Fotos og vælg den, tryk Næste, tryk Download.
Avatar billede chr_dk8270 Novice
29. oktober 2014 - 10:33 #3
Tak, betalyte, jeg ved ikke lige, hvor du finder Næste efter Fotos, men jeg tror, jeg har fundet systemet. Man kan åbenbart kun downloade en datoblok ad gangen og ikke alle billederne på een gang.
Nu håber jeg, at jeg kan finde ud af at give dig pointene
Avatar billede chr_dk8270 Novice
29. oktober 2014 - 10:37 #4
hm -  hvordan får du, betalyte, dine velfortjente point?
Avatar billede chr_dk8270 Novice
26. november 2014 - 11:25 #5
Tak skal du nok engang. Jeg har fulgt dine link, og det virker særdeles fint. Underligt, at det skal være sådan et hokus pokus for at hente sine egne billeder.
Jeg forsøger at finde ud af, hvordan jeg giver dig dine velfortjente point