Avatar billede turbo3000 Nybegynder
02. november 2014 - 16:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Offline installation af servicepack og sikkerhedsopdateringer?

Hej
Er det muligt at downloade windows 7 servicepack samt sikkerhedsopdateringer, til offline opdatering af en helt ny windows installation?

Kan dette lade sig gøre, og er det i så fald en god ide?

Eller bør man bare lade Windows Update klare det automatisk?

/Tak :)
Avatar billede claes57 Ekspert
02. november 2014 - 20:15 #1
Servicepack ja, det er at foretrække. Indlæs dem før du gå på nettet og henter viruskontrol. Derefter hentes resten af opdateringer når maskinen er nogenlunde sikker på nettet. Når alle opdateringer er hentet, så kan man lave et image og fortsætte med alm programinstallation.
Avatar billede martens Guru
03. november 2014 - 11:24 #2
SP 1 kan hentes her :
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=5842

Opdateringer hentes med dette fikse program

http://www.windowsupdatesdownloader.com/Default.aspx

Det hele "koges" sammen med nTLite
http://www.ntlite.com/
Avatar billede turbo3000 Nybegynder
07. november 2014 - 14:55 #3
Tak for jeres kommentarer.
Jeg vil kigge lidt nærmere på nTLite.

Kan man uden problemer installerer SP1 på en ren Windows installation? Jeg mener, kræver SP1 ikke at Windows har nogle bestemte opdateringer først?
Avatar billede claes57 Ekspert
07. november 2014 - 15:03 #4
Du kan tage sp1 osv i rækkefølge direkte.
Avatar billede turbo3000 Nybegynder
09. november 2014 - 14:36 #5
Tak :)
Vil i dele point?
Avatar billede martens Guru
13. november 2014 - 09:31 #6
Sagtens .... ;o)