Avatar billede syswatch Novice
03. november 2014 - 09:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Wordpress transparent baggrund

Hejsa,
Sidder og roder med en ny Wordpress side, og Wordpress er rimelig nyt for mig.. Hvorfor kan jeg ikke få header, content og footer transparent så man kan se baggrunden igennem ??
Siden: www.talxperten.dk
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. november 2014 - 10:06 #1
Kender du developer toolbar i f.eks. chrome?
For jeg kan se du kan få "transparent" eller baggrunden helt fjernet, ved at rode med:

.site
.x-navbar

osv...
Men det er en "nem" måde at hacke rundt i css.
Avatar billede syswatch Novice
03. november 2014 - 11:02 #2
jakobdo: Nej, den kendte jeg ikke lige... Plejer at bruge firefox, med firebug.

Så vil jeg godt lige spørge ind til hvordan du finder frem til at det er fx. disse 2 classes jeg skal rode med ?
Skal nemlig lige ha fundet navnet på footeren også... :-)

Men tak...
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. november 2014 - 11:27 #3
syswatch: Din footer er da transparent nu ?
Avatar billede syswatch Novice
03. november 2014 - 11:43 #4
Yes, fandt lige ud af hvilken class den brugte.. så vi kan vel godt lukke nu ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. november 2014 - 12:33 #5
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
03. november 2014 - 12:52 #6
Takker for point
Avatar billede michael_stim Ekspert
03. november 2014 - 12:59 #7
Fodnote:

Har utroligt svärt ved at läse hvad der står pga hvid tekst på lys baggrund.