03. november 2014 - 11:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Èt billled pr. 10 minut i 14 Dage -> Film ?

WIN7 DK

Vi skal have lavet et større byggeprojekt i nær fremtid.
Jeg har tanker om at 'optage' bygge forløbet med et fast opstillet HD Webcam, der automatisk optager (eksempelvis) én frame pr. 10 min ud over området.
Tager nok 'et par uger' ...
(Hvilket giver >2000 frames over ~14 dage...)
Og til sidst bliver til en "film" ...

Har du/I nogle idèer ?
Gerne baseret på PRAKTISK erfaring...

---
03. november 2014 - 11:04 #1
... kom lige i tanke om

http://www.yawcam.com/index.php

har netop brugt den engang mht. "Motion Detector" (i en mussefælde  )

Den kan vist også det ønskede ???

... men vil dog gerne have andre tips ... !
Avatar billede finb Ekspert
03. november 2014 - 11:23 #2
Jeg har prøvet med gammeldags film med en ombygget vinduesvisker som pulsgiver.

Du kunne opsætte et vildt-kamera, der normalt filmer vilde dyr, uden de opdager det. Virker vha fotocelle og/eller timer.

Hvis du kan undvære en mobil i 14 dage, kan du søge på Google: "time lapse app"
Avatar billede madklub Guru
03. november 2014 - 11:26 #3
Du kan bruge 'Windows Movie Maker'.
03. november 2014 - 18:52 #4
... det skal være baseret på mit HD Webcam, sammen med passende PC software ... billedfilerne bliver sendt til Dropbox undervejs ...

Senere kommer så øvelsen at sammensætte disse mange filer til én film ...
13. marts 2015 - 10:24 #5
Jeg endte med at bruge
http://www.ispyconnect.com/
med tilhørende software derfra :-)