Avatar billede optur Novice
05. november 2014 - 02:25 Der er 1 løsning

Wordpress RokGallery Access denied for use

Dette er lidt af et longshot da der sikkert ikke er nogen der kan hjælpe, men forsøger nu alligevel.

Jeg har installeret RokGallery, RokCommen, og RokBox, som RocketTheme selv anbefaler.
Jeg er så kommet i det problem at når jeg prøver at gå ind i admin delen får jeg følgende fejl, og kan ikke uploade filerne:

Warning: mysql_real_escape_string(): Access denied for user 'mit site dns' (using password: NO) in /home/degladeg/public_html/wp-content/plugins/wp_rokgallery/request.php on line 313

Og når jeg benytter uploade funktionen med den fejl fortæller den mig at dette:

Invalid JSON response

og koden den referere til:
[code]
    /**
    * @static
    * @param $var
    * @return array|string
    */
    protected static function sanitize($var)
    {

        if(is_null($var)) return;

        if (is_array($var)) {
            foreach($var as $var=>$val) {
                $output[$var] = self::sanitize($val);
            }
        else {
            if (get_magic_quotes_gpc()) {
                $var = stripslashes($var);
            }
            $var  = self::cleanInput($var);
            $output = mysql_real_escape_string($var);
        }
        return $output;
    }
[/code]

Mit problem er så at jeg ikke kan finde det sted hvor den beder om koden, så hvis der er nogen der har rodet med RokGallery og ved hvordan jeg retter dette så vil jeg være evigt taknemmelig.
Avatar billede optur Novice
26. oktober 2016 - 13:58 #1
ingen hjælp at hente... lukker