Avatar billede Sob123 Nybegynder
11. november 2014 - 17:32 Der er 1 kommentar

God computer til skolebrug

Hejsa! :)
Jeg vil købe en computer til skolebrug, og skal til at spare sammen til en Macbook. Der kommer dog til at gå lang tid, før jeg har alle pengene, og derfor kunne jeg tænke mig at høre om jeg kunne bruge mindre penge på en, stadig, meget god computer.
En computer som er (lyn)hurtig, kan holde i rigtig lang tid, kan holde til at stå tændt samt blive brugt meget tit, som man kan forudsige ikke vil fejle noget flere år frem...  -Samtidig kunne det selvfølgelig lige være rart, hvis den var let.
Mit budget er ikke så stort lige pt., men kom dog endelig med forslag alligevel, hvis i har en rigtig god computer i sinde ;)
På forhånd mange tak
Avatar billede milter Ekspert
11. november 2014 - 19:37 #1
Måske kunne du have fået et godt bud på en sådan computer for nogle måneder siden, hvis du havde reageret på indlæggene i dit tidligere spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/995816